مدیر کل آموزش و پرورش فارس درجمع تشکلهای دانشآموزی لارستان خواستار شد:
تشکلهای دانشآموزی به طور مشخص انتظارهای خود از معلمین را در چارچوب سند تحول بنیادین مشخص کنند
شیراز ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: تشکلهای دانشآموزی به طور مشخص انتظارهای خود از معلمین را در چارچوب سند تحول بنیادین مشخص کنند تا بتوانیم در این راستا برنامههای عملیاتی تدوین کنیم.
![تشکلهای دانشآموزی به طور مشخص انتظارهای خود از معلمین را در چارچوب سند تحول بنیادین مشخص کنند](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTMzYTVh7IKy/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHr9pLTaa-W24sAIKXaKdntA,,/MTMzYTVh7IKy.jpg)
محمد خلیل عسکری در جمع تشکلهای دانشآموزی در لارستان گفت: باید در چارچوب سند تحول بنیادین نگاههای دانشآموزان و معلمان را بهم نزدیک کنیم تا همسو با یکدیگر در یک جهت حرکت کنیم.
وی گفت: تشکلهای دانشآموزی باید انتظارهای خودشان از معلمان و مدیران را به صورت مشخص عنوان کنند تا ما نیز فرهنگیان عزیز را در این راستا توجیه کنیم و برنامهریزیهای لازم را داشته باشیم.
وی ادامه داد: دانشآموزان ظرفیتهای ویژه دارند که اگر به آنها توجه شود میتوان سریعتر از گذشته در راستای رشد و پیشرفت دستگاه و تعلیم و تربیت گام برداشت.
او گفت: فعالیت منسجم و هدفمند تشکلهای دانشآموزی موجب ترمیم شکاف بین معلمان و دانشآموزان و در نتیجه بهبود عملکرد تعلیم و تربیت خواهد شد.
در ابتدای این دیدار پنج تن از دانشآموزان عضو تشکلهای دانشآموزی لارستان به بیان نقطه نظرها، پیشنهادها و مشکلهای حوزه دانشآموزی پرداختند.
ارسال دیدگاه