سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار شد

قم(پانا) - سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم امروز در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار شد

سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم امروز همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ضمن خیر مقدم به میهمانان، حضور دانش آموزان و معلمان را در مراسم، پاسداشت مقام شهید و شهادت دانست.

در ادامه حجت الاسلام «ناصر رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به موضوع جهاد تبیین در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جهاد تبیین از رسالت های اصلی آموزش و پرورش و همچنین از وظایف مهم و تاثیرگزار اساتید دانشگاه و معلمان مدارس است.

همچنین فرزند شهید مجید عسگری جمکرانی معلم شهید مدافع حرم، طی سخنان به اهمیت نماز اول وقت در سیره پدر شهیدش اشاره کرد.

در مراسم فوق، گروه سرود ساقی کوثر دو سرود در وصف شهدا اجرا کرد، همچنین به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) حسین اردستانی به مرثیه سرایی پرداخت.

در پایان مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و دانش آموزان، مزار تعدادی از شهدای والامقام از جمله شهید فرانسوی «کمال کورسل» و شهدای گروه سرود دانش آموزی را غبارروبی و گلباران کردند.

این مراسم همزمان از کانال شهدای آموزش و پرورش استان قم پخش شد، لذا تمامی مدارس استان در زمان برگزاری مراسم، کلاس ایثار و شهادت برگزار کردند.

دانش آموزخبرنگار: تینا سبحی منعم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار