جلسه تبادل تجربه و هم‌اندیشی معاونین و مربیان پرورشی منطقه جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - همزمان با هشتم اسفند روز امور تربیتی، جلسه تبادل تجربه و هم‌اندیشی معاونین و مربیان پرورشی منطقه جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تبادل تجربه و هم‌اندیشی معاونین و مربیان پرورشی منطقه جلگه رخ

همزمان با هشتم اسفند روز امور تربیتی با حضور سرپرست آموزش و پرورش و بخشدار جلگه رخ، معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و کارشناسان، جلسه هم اندیشی در اداره جلگه رخ برگزار شد.

حبیب برند سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اهمیت کار پرورشی در شرایط فعلی بیش از هر زمانی لازم و مشهود است و امروزه با توجه به حجم انبوه محتواهای گوناگون در فضای مجازی و شرایط خاص فرهنگی و اجتماعی، کار مربیان ما هم بسیار سخت و هم بسیار ارزشمند است و لازم است تا همکاران حوزه پرورشی با کسب دانش روز و تجربه، بتوانند نقش مفید و مهمی برای دانش آموزان و خانواده داشته باشند.

حبیب برند افزود: با تلاش همکاران پرورشی، ما در بسیاری از شاخصه ها موفق و پیشتازیم و امیدواریم با برونداد این جلسات هم اندیشی، علاوه بر شاخصه های کمی، با عمق بخشی و کیفی سازی مسائل تربیتی ادامه دهنده شایسته ای در راه شهیدان رجایی و باهنر باشیم.

شایان ذکر است که آغاز این جلسه، حضور در گلزار شهدای گمنام شهر رباط سنگ بود و همچنین در جریان این جلسه، مربیان، معاونین پرروشی و مشاوران ضمن بیان نظرات و پیشنهاد های خود و همچنین نظرات کارشناسان حوزه پرورشی از تجربیات یکدیگر بهرمند شدند. این مراسم با تقدیر از مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار