ملوان بندر انزلی با ۴۳ امتیاز صدرنشین جدول رده‌‌بندی است

خیبر باخت و عقب ماند/ ملوان به لیگ برتر نزدیک‌تر شد

تهران (پانا) - تیم فوتبال ملوان با برتری یک بر صفر برابر شهرداری همدان، شکست‌ناپذیری‌اش را در لیگ یک حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ملوان بندر انزلی با ۴۳ امتیاز صدرنشین جدول رده‌‌بندی است

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که شاگردان مازیار زارع در تیم فوتبال ملوان موفق شدند با برتری یک بر صفر برابر شهرداری همدان، فاصله امتیازی خود را با سایر رقبا افزایش دهند. مهدی مومنی، خرید جدید ملوان، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

داربی مس‌های لیگ یکی برنده نداشت و دو تیم مس کرمان و مس شهر بابک به تساوی بدون گل رضایت دادند. خیبر خرم‌آباد در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پارس جنوبی جم شد تا اختلاف این تیم با صدر جدول افزایش پیدا کند. شهرداری آستارا با تک گل سعید دلاور توانست میزبانش خوشه طلایی ساوه را مغلوب کند.

استقلال خوزستان در ادامه روند نزولی‌اش، با نتیجه یک بر صفر برابر شمس آذر قزوین شکست خورد. تک گل این بازی را وحید نعمتی به ثمر رساند. رایکا بابل در تبریز برابر ماشین‌سازی قعر جدولی با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در پرگل‌ترین دیدار امروز، سایپا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک قشقایی شیراز را شکست دهد و اوضاعش را در جدول بهبود ببخشد.

در دو دیداری که از ساعت ۱۵ آغاز شدند، استقلال ملاثانی برابر ویستاتوربین به تساوی بدون گل دست یافت و آرمان گهر توانست در لحظات پایانی، یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد.

در جدول رده‌بندی، ملوان بندر انزلی با ۴۳ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد. خیبر با ۳۳ و آرمان گهر با ۳۱ در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. در انتهای جدول نیز ماشین‌سازی با ۶ امتیاز در رده هجدهم است و شاهین شهرداری با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار