معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش در دیدار با مادر شهید خرازی:

طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به نام "طرح شهید خرازی" مزین شد

اصفهان(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش در دیدار با مادر شهید خرازی از نام‌گذاری طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به نام شهید خرازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به نام "طرح شهید خرازی" مزین شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش در سفر به اصفهان، به همراه محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل، آذرکیوان امیرپور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل و مصطفی درستکار رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در منزل شهید خرازی با مادر این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش نیز به‌صورت تلفنی با مادر شهید خرازی گفتگو کرد، ستاری‌فرد اظهار کرد: با دیدن این خانه و فضای معنوی آن نیت کردم و از مادر شهید خرازی اجازه می‌خواهم تا طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به نام "طرح شهید خرازی"مزین شود.

در ادامه مادر شهید خرازی با قبول این موضوع برای تمام معلمان و زحمتکشان عرصه تعلیم تربیت آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

طرح شهید خرازی (طرح تحولی آزادسازی مجموعه‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش) با رویکرد تربیتی و خانواده محوری مبتنی بر اصل ۳ و ۱۰ قانون اساسی و اهداف عملیاتی ۴ و ۶ سند تحول بنیادین اجرا می‌شود که در این طرح روزهای پنج‌شنبه مادران و دختران و روزهای جمعه پدران و پسران در مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به طور رایگان ورزش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار