دکتر غریب، گمشده در زمان

برگزاری دومین دوره مسابقات دانش آموزی «وی مثکاپ» در یزد

یزد(پانا) - رویداد دانش‌آموزی «وی‌مثکاپ ۲» با جامعه مخاطب ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفری از دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم دوره متوسطه اواخر اسفندماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین دوره مسابقات دانش آموزی «وی مثکاپ» در یزد

این رویداد با هدف‌ افزایش علاقه دانش‌آموزان به یادگیری و حل مسائل ریاضی با آموزش از طریق بازی، آشنایی دانش‌آموزان با المپیادهای ریاضی و کامپیوتر و تفکر المپیادی و همچنین رقم زدن چند روز پرهیجان و مفید از طریق فضای مجازی برای شرکت‌کنندگان در شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

داستان بازی در مورد یک دانشمند فیزیک به اسم "دکتر غریب" است که راهی برای سفر در زمان پیدا می‌کند‌.‌ او با سفر به آینده مطلع می‌شود که جنگ جهانی سوم به زودی رخ خواهد داد. دکتر غریب باید با وجود یک سری محدودیت‌ها به زمان‌های گذشته سفر کند تا ریشه‌های اولیه‌ی آن جنگ را از بین ببرد. تیم‌های شرکت‌کننده باید با حل بازی‌ها و سوالاتی که در مسیر دکتر غریب وجود دارند؛ به او کمک کنند.

طراحی و پیاده‌سازی این روند بیشتر از ۳ ماه توسط تیم برگزاری به طول انجامیده و این تیم امیدوار است برای دانش‌آموزان نیز جذاب واقع شود.

سری مسابقات مثکاپ اکنون به ایستگاه پنجم خود رسیده است. در سری چهارم مثکاپ (وی‌مثکاپ ۱) بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز بااستعداد از سراسر کشور شرکت داشتند.

در وی‌مثکاپ ۲ سعی شده محیطی بسیار خلاقانه‌تر و جذاب‌تر نسبت به دوره قبلی این رویداد برای مخاطب ایجاد شود و تلاش شده است تا بُعد رقابت کمرنگ و در عوض بُعد هیجان بازی پررنگ‌تر شود.

ثبت نام این مسابقات آنلاین به زودی از طریق وبسایت سابمیت (پلتفرم برگزاری مسابقات آنلاین) به آدرس sbmt.ir صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای پیگیری اخبار این رویداد می‌توانند از طریق صفحات شبکه‌های مجازی به ادرس sbmt.ir در اینستاگرام و @Danak_Org در تلگرام مراجعه کنند.

نمایی از محیط بازی در این رویداد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار