رئیس هیات فوتبال رودهن:

برگزاری مسابقات ورزشی در هر شهری سبب ایجاد نشاط جمعی می‌شود

رودهن (پانا) - رئیس هیات فوتبال رودهن، برگزاری مسابقات ورزشی را در کلیه رشته‌های ورزشی سبب ایجاد نشاط جمعی مردم در هر شهری دانست، که لازم است در راستای تامین این نشاط، توسط مسئولین شهری به صورت جدی پیگیری و در دست اقدام قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی در هر شهری سبب ایجاد  نشاط جمعی می‌شود

محمد مهدی‌خانی رئیس هیات فوتبال رودهن در حاشیه برگزاری مسابقه دوستانه پیشکسوتان تیم‌ملی فوتبال با پیشکسوتان فوتبال رودهن در گفت و گو با پانا بیان کرد: به دعوت هیئت فوتبال رودهن مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال پیشکسوتان در این شهر و انجام بازی دوستانه با پیشکسوتان رودهن، تیم ملی پیشکسوتان، وارد رودهن و در زمین فوتبال چمن شهدای رودهن، اقدام‌ به برگزاری این‌ مسابقه کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ به نفع پیشکسوتان تیم ملی خاتمه یافت.

وی ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی و اصحاب رسانه در انجام درست این‌مسابقه با هیات فوتبال همکاری‌های لازم را انجام دادند، همچنین داور این مسابقه یاسر همرنگ از داوران لیگ برتر فوتبال نیز بود.

مهدی‌خانی در ادامه اذعان کرد: باتوجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش صورت گرفت که مسابقه در سلامت کامل انجام‌ شود و مشکلی در زمینه تهدید سلامتی اتفاق نیفتد و نظارت‌های کامل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دعوت از این تیم به منظور ایجاد یک تفریح سالم و همگانی در رودهن انجام شد تا افرادی که علاقمند هستند بتوانند شرکت کنند و ساعاتی را از برگزاری یک‌مسابقه دوستانه لذت ببرند، همچنین تدارکی اندیشه شده بود که در پایان بازی افراد در صورت تمایل، به گرفتن عکس یادگاری با پیشکسوتان فوتبال بپردازند.

رئیس هیات فوتبال رودهن همچنین تصریح کرد: کلیه این اقدامات زیر نظر اداره ورزش و جوانان رودهن و در جهت تامین شرایط تفریح و سرگرمی ورزشی برای همشهریان علاقمند صورت گرفت، چرا که فوتبال تقریبا نسبت به ورزش‌های دیگر طرفداران بیشتری دارد و نظرات تعداد بیشتری از مردم را جلب می‌کند‌، گرچه اداره ورزش و جوانان در برنامه‌ کاری خود، اقدامات و برنامه‌های لازم درباره کلیه ورزش‌ها را پیگیری می‌کند و به دنبال ارتقا کیفیت و استقبال از فعالیت‌های ورزشی در رودهن است.

خبرنگار: مهدی درودگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار