تجلیل از پیشتازان پاکدشتی

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، در مراسم تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز، هدف از ایجاد ارتباط بین خانواده و آموزش و پرورش را زمینه‌سازی جهت رشد استعدادها و توانمندسازی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشتازان پاکدشتی

در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های پیشتازان، محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان پاکدشت، در جمع مربیان و دانش‌آموزانِ برگزیده، گفت: هدف از برگزاری انواع مسابقات این است که زمینه‌سازی باشیم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان مستعد و توانمند.

در ادامه، یاسر آرش، کارشناس‌مسئول سازمان دانش‌آموزی، در رابطه با نحوه‌ اجرای برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، در مواجهه با شیوع کرونا، طی این دو سال اخیر گفت: برنامه آموزش و پرورش، بیش از دو سال است که به صورت مجازی برگزار می‌شود و مسلما، برنامه‌های این سازمان نیز از این شیوه مستثنی نیست.

وی در ادامه، با اشاره به جشنواره‌های پیشتازان در سال‌های گذشته، افزود: جشنواره‌ها، متناسب با هر فصل بوده است و برای این فصل، جشنواره‌ای با عنوان پیشتازان فجرآفرین در نظر گرفته شده است.

سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز در این مراسم حضور یافت و در بیاناتی اظهار کرد: خانواده، یکی از مهم‌ترین نهادهای جامعه است؛ و شورای آموزش و پرورش به همین منظور در حال فعالیت است تا با برقراری ارتباط با این نهاد، زمینه‌ساز رشد و تعالی این دانش‌آموزان باشیم.

وی ادامه داد: هر مراسم یا جلسه‌ای که با هر عنوان برگزار می‌شود، به منظور پرورش فرزندانی توانمند و نیروی انسانی برای این کشور است؛ زیرا نیروی انسانی یکی از مهمترین بخش‌های مجموعه کاری و نظام و جامعه است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عرب‌قرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار