سنجش استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان با مسابقاتی همانند اجلاس سراسری نماز

تبریز (پانا)- دانش‌آموزان برگزیده اجلاس سراسری نماز، بر اهمیت این نوع مسابقات در راستای سنجش استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سنجش استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان با مسابقاتی همانند اجلاس سراسری نماز

در ادامه گفت و گوهای پانا با دانش آموزان منتخب اجلاس سراسری نماز این بار درباره توانایی‌های دانش‌آموزان در مسابقاتی مانند اجلاس نماز با آنها صحبت شد.

اگر پشت هر کاری فکر و ایده باشد حتما در آن کار موفق خواهیم شد

برگزیده استان گلستان در این اجلاسیه در گفت و گو با پانا گفت: اصلی ترین خوشحالی من مبنی بر این است که توانستم زکات علم و ایده هایی که به ذهنم رسیده را با جوانان دیگر به اشتراک بگذارم.

فاطمه اسدپور افزود: در گام اول با هفت نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم که عضو ستاد اقامه نماز استان شویم و در همان اول از کانون و مسجد شروع به کار کردیم و بعداً با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا توانستیم اجازه به اردو بردن دانش آموزان را بگیریم و سعی کردیم آنها را در همین اردو با اهمیت و ارزش نماز آشنا کنیم.

وی ادامه داد: من به نتیجه رسیدم که اگر پشت هر کاری فکر و ایده باشد حتما در آن کار موفق خواهیم شد. بر این اساس پیشنهاد من برای برگزاری بهتر این مسابقات در سال بعدی این است که مطالب در مورد نماز را در سطح کشور و در سطح استانی گسترش دهیم تا دانش آموزان با آشنایی بیشتر در مورد نماز و اهمیت آن بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

مسابقاتی این گونه، زمینه ساز سنجش استعداد دانش آموزان است

سمانه نصیری، یکی دیگر از منتخبین اجلاسیه سراسری نماز نیز اظهار کرد: علاقه شدیدی به عکاسی در طبیعت داشتم و دلیل اصلی شرکتم در مسابقه همین علاقه‌ بود.

وی افزود: کسانی که در این دوران پشتم بودند و انگیزه خاصی را به من می‌دادند خانواده و معلم هایم بودند.

وی در پایان اضافه کرد: پیشنهادم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات برای سال بعد این است که حتماً تجهیزات لازم را برای ما فراهم کنند تا بتوانیم بهتر از این سال آثار را ارائه دهیم و همچنین از دانش آموزان عزیز هم می خواهم که در این مسابقات شرکت کرده و استعداد خودشان را مورد سنجش قرار دهند.

دانش آموزان با میل خودشان در راه ترویج فرهنگ قرآنی قدم بردارند

فائقه شمشیری از برگزیدگان اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: به دلیل مذهبی بودن خانواده من از ابتدا با اهمیت نماز آشنایی داشتم که به خاطر همین موضوع با دیدگاه خودم تصمیم گرفتم تا در این راه گام بردارم.

وی ادامه داد: خانواده و معلمم در این راه یار و یاور من بوده اند و با انگیزه هایی که در من ایجاد کردند، باعث شدند تا با شوق این راه را ادامه بدهم.

وی در پایان خاطر نشان کرده و گفت: پیشنهاد من این است که همه دانش آموزان نه به اجبار بلکه با میل خودشان در این راه قدم بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار