مهمترین هدف آموزش و پرورش ایجاد علاقه و انگیزه اقامه نماز در بین دانش‌آموزان است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مهمترین هدف آموزش و پرورش ایجاد علاقه و انگیزه اقامه نماز در بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف آموزش و پرورش ایجاد علاقه و انگیزه اقامه نماز در بین دانش‌آموزان است

جواد جنگی، در جلسه اجلاس سراسری نماز "بخش دانش آموزی" با بیان اینکه ترویج فرهنگ اقامه نماز از شاخصه های جامعه اسلامی است؛ افزود: نماز تجلی انوار الهی در قلب مومن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: اشاعه فرهنگ اقامه نماز، بهترین نمود سبک زندگی اسلامی است و موجب وحدت و یکپارچگی در بین مسلمین است.

وی اظهار کرد: مدرسه بهترین محل برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه است بنا براین رؤسای مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش باید این مهم را بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان‌ انقلاب، بصیرت افزایی در جامعه دانش آموزی یک ضرورت‌ اجتناب ناپذیر است.

حسن رحمانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: امسال اجلاس نماز در مدارس و مناطق ۲۴ گانه از اول دی تا ۲۲ بهمن با اولویت بستر فضای مجازی و برنامه شاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیش اجلاس نماز در سه هزار و 350 آموزشگاه استان با حضور ۲۵۰ هزار دانش آموز برگزار شد؛ ادامه داد: ارائه ٣ هزار محتوا و تجلیل 2 هزار و 600 نفر از ائمه جماعت و منتخبین اجلاسیه از جمله اقدامات این اجلاسیه در استان بوده است.

گفتنی است بیش از ۳۳هزار اثر دانش آموزان کشور در این اجلاس سراسری بررسی شده است که رشد ۹۲درصدی نسبت‌ به سال گذشته دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار