قرارگاه جهادی به منظور محرومیت زدایی روستاها تشکیل شده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل اعلام کرد ابلاغ راه‌اندازی قرارگاه جهادی از سوی وزیر کشور به منظور محرومیت زدایی در روستاها و ترویج مهاجرت معکوس است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه جهادی به منظور محرومیت زدایی روستاها تشکیل شده است

به گزارش استانداری اردبیل، علی قیطانی ،مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در اولین جلسه ملی، قرارگاه جهادی وزارت کشور که بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ابلاغ تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی از سوی رئیس جمهور، ساماندهی قرارگاه جهادی نیز یک اقدام مهم برای فعالیت مطلوب تشکل های غیردولتی در حوزه روستاها است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی روستاها با اقدامات جهادی امکان پذیر است افزود: برنامه های خوبی برای توانمندسازی روستائیان از طریق ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دارد که این مساله مانع مهاجرت از روستاها به شهرها و سبب مهاجرت معکوس خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور وسعت بخشی حضور مردم در رونق و توسعه اهداف روستایی تشکیل شده است گفت: حضور مردم در تشکیلات رسمی دولت و پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی روستاها و ایجاد بستر مناسب برای تولید محصولات استراتژیک در گروه این قرارگاه صورت می گیرد.

این جلسه به فرماندهی سردار بکایی نماینده وزیر کشور در امور کویر و محرومیت زدایی برگزار شد که فرمانده استانی این قرارگاه، استانداران و مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها نیز جانشین قرارگاه منصوب شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار