تشکر انجمن سینماداران برای ادامه اجرای قانون معافیت مالیاتی سینماگران و هنرمندان

تهران (پانا) - هیات مرکزی انجمن سینماداران با انتشار متنی از رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس برای ادامه اجرای قانون معافیت مالیاتی سینماگران و هنرمندان تشکر کرد .

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکر انجمن سینماداران برای ادامه اجرای  قانون معافیت  مالیاتی سینماگران و هنرمندان

متن پیام تشکر هیات مرکزی انجمن سینماداران خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است.
جناب اقای دکتر محمد باقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس

سلام علیکم
چند هفته ای بود که با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر اخذ مالیات از فعالیت های هنری ، آرامش فضای روانی سینماگران و سایر هنرمندان شریف این سرزمین هنرپرور را مورد خدشه قرار داده بود و عدم توجیه اقتصادی فعالیت های سینمایی و هنری با توجه به مشکلات عدیده کسب و کار این حوزه ها و بالاخص صدمات غیر قابل جبران همه گیری پاندمی کرونا در ۲ سال گذشته بر نگرانی جامعه هنری با مصوبه غیر کارشناسی در بودجه سال ۱۴۰۰ و متعاقبا در پیشنهاد در بودجه سال ۱۴۰۱، صد چندان شده بود!
اما تدبیر حضرتعالی با همراهی چند نفر از نمایندگان محترم مجلس و همراهی همه نمایندگان معزز در ابقای موضوع بند(ل) ماده(۱۳۹) قانون مالیات‌های مستقیم» از بند ق تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۱ و ادامه معافیت مالیاتی هنرمندان ، باعث بازگشت آرامش فضای روانی و امید آفرینی در جامعه هنری شد.
این لطف و اعتماد مجدد شما و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به سینماداران بعنوان پیشران اصلی ارتباط با مردم هنردوست ایران زمین با سینماگران شریف ایران و همه هنرمندان گرامی ، وظیفه ما را در قبال مردم در این شرایط سخت اقتصادی سنگین تر و ما را موظف به همکاری با مجلس و دولت در جهت سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی و خدمت به فرهنگ و هنر کشور در جهت تحقق جهاد تببین می نماید.
ما سالها همراهی و پشتیبانی شما از فرهنگ و هنر را فراموش نکرده و به سهم خود از این همراهی و حمایت مجدد شما از فرهنگ و هنر کشور کمال تشکر و امتنان را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار