ابوالفضل کیانی بازیکن تیم فوتبال تام اصفهان:

تمام تلاشم را می کنم تا بهترین باشم

شهرکرد(پانا) - ابوالفضل کیانی دانش آموز اهل چهارمحال و بختیاری با تلاش و پشتکار خود توانسته است در فوتبال نوجوانان کشور مطرح شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاشم را می کنم تا بهترین باشم

در استان چهارمحال وبختیاری دانش آموزان بااستعداد و سخت کوشی در زمینه های مختلف از جمله حوزه ورزشی وجود دارند که توانسته اند با همت و تلاش خود و با حمایت خانواده و مربیان توانمندشان در سطح کشور بدرخشند.

ابوالفضل کیانی یکی از این دانش آموزان است که در زمینه فوتبال به موفقیت های خوبی دست یافته است و هم اکنون در تیم «تام اصفهان» بازی می کند.

این دانش آموز ورزشکار ضمن معرفی خود به پانا گفت: «من متولد 22 اردیبهشت 84 در روستای ملک شیر از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل در استان چهارمحال وبختیاری هستم و هم اکنون در پست دفاع راست و هافبک راست باشگاه تام اصفهان بازی می‌کنم.»

وی همچنین افزود: نخستین باشگاه ورزشی من «سپاهان شهرکرد» بوده است و در باشگاه های «مهرپویان شهرکرد» و «پارسه لردگان» نیز بازی کرده ام.»

کیانی در خصوص معرفی مربیانی که در موفقیت او سهم بسزایی داشته اند از مسلم صفدریان، سعید کریمی،سعید صیادی و مهدی دهمولایی نام برده و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

وی در پاسخ به اینکه چه افتخاراتی در زمینه فوتبال به دست آورده است، گفت: «در مسابقات کشوری که به میزبانی اراک در فصل ۹۸،۹۹ برگزار شد حضور داشته ام و عنوان قهرمانی درلیگ ۱۶سال شهرستان اصفهان همراه با تیم خود بدست آورده ام. همچنین مقام سوم در لیگ جوانان شهرستان اصفهان و حضور درفستیوال استان چهارمحال وبختیاری و قهرمانی در لیگ مدارس چهارمحال بختیاری در کارنامه ورزشی من بوده است.»

وی الگوی فوتبالی خود را «رامین رضاییان» و «سرخیو راموس» معرفی کرد و آرزوی خود را بازی در تیم های ملی و پرسپولیس تهران عنوان کرد.

این دانش آموز فوتبالیست افزود: «مشوق من در فوتبال، پدر و مادرم هستند و موفقیت های فعلی خود را مدیون حمایت ها و فداکاری های آنان می دانم.»

این فوتبالیست هم استانی در پایان گفت: «من تمام تلاشم را خواهم کرد تا در همه زمینه ها مخصوصاً فوتبال بهترین باشم و بتوانم به هدف‌های خود در این زمینه برسم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار