مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

شورای دانش آموزی، جایگاه ارزشمندی است

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جمع اعضای مجلس شورای دانش آموزی شهرستان، گفت: شورای دانش آموزی یک جایگاهی بسیار بالایی است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی،  جایگاه ارزشمندی است

علی طاهریان گفت: شورای دانش آموزی یک جایگاهی بسیار بالایی است، شرکت در مجلس شورای دانش آموزی یک زمینه پیشرفت مناسبی برای شما است، زیرا ورود شما در اجتماع بسیار با ارزش بوده است و یکی از مشکلات و دغدغه های دانش آموزان امروزی شامل این است که زیاد در بُعد تعاملات اجتماعی، مسائل فوق برنامه و حضور شان در مسائل غیر درسی تاریک است و در وضعیت درسی شان تأثیر گذار خواهد بود.

در ادامه حامد ناصری رئیس سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: مجلس شورای دانش آموزی باید صدای رسای دانش آموزان باشد، یعنی مُطالبات و دغدغه های دانش آموزان را به مسئولین امر انتقال دهید و امید دانش آموزان کاشمر به شما اعضای مجلس شورای است.

وی بیان کرد: امّا مواردی لازم است که شما اعضای مجلس شورای دانش آموزی اطلاع کافی نسبت به قوانین آموزش و پرورش، نوع شیوه بیان مطالب و دغدغه ها را بیاموزید، در کنار آن اعضای مجلس شورای دانش آموزی بایستی از نظر درسی، اعتقادی و.... برای دیگران الگو باشند.

در همین راستا سعید تاج محمدی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی لقمان گفت: دانش آموزان مجلس شورا بایستی ابتدا متوجه جایگاه و شرایط خود بشوند و با یکدیگر به یک نتایجی برسند، چونکه شما نماینده بیست و سه هزار دانش آموزان کاشمر هستید، بخشی بسیاری از مشکلات آنها را شما می توانید با تشکل های دانش آموزی حل کنید و لذا نیازی به ورود نهاد های بالاتر نیست، امّا شرط بر آن است که ابتدا خودتان تقویت شوید تا بتوانید مشکلات دانش آموزان شهرستان را حل کنید.

این نشست با حضور علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش، حامد ناصری رئیس سازمان دانش آموزی، ناصر سعادتی کارشناس سازمان دانش آموزی، سعید تاج مدیر کانون فرهنگی و تربیتی لقمان و هئیت مدیره مجلس شورای دانش آموزی پسران و دختران در محل دفتر مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار