دانش‌آموز، مهم‌ترین جایگاه را در آموزش و پرورش دارد

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ١٨ با تاکید بر اینکه علت وجود حقوقی همه مسئولین آموزش و پرورش، دانش‌آموز است؛ مهم‌ترین جایگاه را در آموزش و پرورش به دانش‌آموز اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز، مهم‌ترین جایگاه را در آموزش و پرورش دارد

اولین گفت و گوی سرپرست آموزش و پرورش منطقه 18 با مدیران دوره اول ابتدایی برگزار شد.

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران، منصور هدایتی فرد؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه به همراه نسرین توکلی راد؛ معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان مربوطه با مدیران مدارس ابتدایی دوره اول به گفت و گو پرداخت.

در این جلسه هدایتی ضمن تشکر از حضور همکاران و فعالیتهای انجام شده در سال تحصیلی به اهمیت جایگاه دانش آموز در آموزش و پرورش پرداخت و بیان کرد: دانش آموز، مهم ترین جایگاه را در آموزش و پرورش دارد و علت وجودی حقوقی هر کدام از مسئولین آموزش و پرورش برای دانش آموز است.

در ادامه هدایتی فرد ضمن بررسی مشکلات بیان شده توسط نماینگان مدیران به بیان راهکارها و سیاست ها پرداخت.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه 18 همه مدیران را به بازخوانی آیین نامه اجرایی مدارس دعوت و بیان کرد: فصل الخطاب همه ما در مجموعه آموزش و پرورش آیین نامه جدید مدارس است.

توکلی معاون آموزش ابتدایی نیز در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور مدیران، آرزوی توفیق و خدمت را برای همه مسئولین از جمله برای سرپرست آموزش و پرورش منطقه داشت.

در این جلسه شهناز خاتمی مدیر دبستان دخترانه شهید خلیلی و صیاداله طیبی مدیر دبستان پسرانه حضرت علی اصغر(ع)به نمایندگی از مدیران به بیان مشکلات و نکاتی پرداخت.

در ادامه این نشست ها، هدایتی فرد در دیدار با مدیران مدارس متوسطه اول، دوم و هنرستان ها؛ مدیران مدارس را بازوان توانمند آموزش و پرورش خواند.

وی ضمن دعوت همه همکاران به همراهی و همدلی بیان کرد: ما برای پیشبرد اهداف نیازمند همدلی بیشتر با مدیران هستیم.

هدایتی فرد در ادامه گفت: نظام تعلیم و تربیت بیشترین نفوذ و تاثیر را در جامعه دارد، ما باید از سطح نفوذمان بیشترین بهره را ببریم و با داشتن اعتقاد، باور و نگرش مثبت به عنوان مرجع و الگوی دانش آموزان سبب تغییرات سریع و مثبت در آنان و در نهایت جامعه شویم.

در این جلسه مدیران مدارس نیز به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار