معاون امور استان‌های ستاد همکاری‎‌های حوزه و آموزش و پرورش:

امید صادق و متکی بر اساس واقعیت، کار‌گشای همه مسائل است

شهر قدس (پانا) - معاون امور استان های ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، در همایش تبیین گام دوم انقلاب که با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرقدس و جمعی از مدیران و معاونان پرورشی مدارس با هدف آشنایی با مفاهیم اساسی گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل شده بود، امید صادق و متکی بر اساس واقعیت را کار‌گشای همه مسائل عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امید صادق و متکی بر اساس واقعیت، کار‌گشای همه مسائل است

همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام درودی و با حضور مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس و جمعی از مدیران و معاونان پرورشی مدارس در سالن همایش شهید باهنر شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین درودی، در بررسی و توضیح کامل بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ابتدا برای فهم این بیانیه باید بدانیم ولی امر مسلمین، درباره این بیانیه چه فرموده‌اند، چه می‌خواهند و وظیفه ما در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب چیست.

او افزود: نخستین توصیه سکان دار انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است که کلید اساسی همه قفل‌ها است؛ امید صادق و متکی بر اساس واقعیت ‌‌‌‌‌کارگشای همه‌ مسال است و تأکید بر تداوم برگزاری جلسات بیانیه گام دوم انقلاب و آشنایی همه فرهنگیان و دانش ‌‌‌‌‌آموزان با موارد مطرح شده را داشتند.

این همایش به صورت زنده از شبکه شاد اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس پخش شد‌‌.

خبر نگار دانش آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار