کاظم‌زاده به پانا خبر داد

۱۰ اسفند؛ آغاز برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیرعامل فنی شاد درباره جزئیات برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم (خاطرات خودنوشت سردار شهید سلیمانی)» توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ اسفند؛ آغاز برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در شبکه شاد

علی کاظم‌زاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم (خاطرات خودنوشت سردار شهید سلیمانی)» در شبکه شاد گفت: «این مسابقه در شبکه شاد با حمایت همراه اول و همراهی آموزش و پرورش در حال برگزاری است. جوایز این مسابقه از سوی همراه اول تامین شده که شامل دوچرخه، تبلت، اسکوتر، هدفون و ... است.»

وی افزود: «کتاب مرتبط با این مسابقه از ۱۳ دی همزمان با شهادت حاج قاسم در شبکه شاد بارگذاری شد و تا ۱۲ بهمن دانش‌آموزان فرصت مطالعه آن را داشتند. قرار بود تا ۲۲ بهمن این مسابقه در شاد برگزار شود اما با توجه به حجم برنامه‌های دهه فجر و استقبال از این مسابقه مهلت کتابخوانی تمدید شد.»

کاظم‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر این کتاب را مطالعه کردند ادامه داد: «این مسابقه از ۱۰ تا ۲۰ اسفند در کانال مسابقه در شبکه شاد با ارتباط تصویری با یک مجری برگزار می‌شود و با طرح سوالات، کاربران به سوالات، پاسخ می‌دهند.»

مدیرعامل فنی شاد اشاره کرد: «بعد از اتمام مسابقه، زمان آغاز صحت‌سنجی پاسخ‌هاست تا اسامی نفرات برتر اعلام شوند.»

وی با بیان اینکه پیش.بینی می‌شود یک میلیون نفر در این مسابقه شرکت کنند، گفت: «هرشب ۱۰ جایزه برای ۱۰ نفر را در نظر گرفتیم و در روز ۲۰ اسفند از بین نفراتی که به تمام سوالات پاسخ دادند، ۱۰‌ دوچرخه به ۱۰ نفر اهدا می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار