اختصاص پروژه‌های ورزش دانش‌آموزی درشهرستان پیشوا

پیشوا(پانا)- با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دو پروژه مهم برای افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی به شهرستان پیشوا اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص  پروژه‌های ورزش دانش‌آموزی درشهرستان پیشوا

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و‌ پرورش با سفر به شهرستان پیشوا از تعدادی مدارس شهر و روستا بازدید کرد.

در این بازدیدها که به همراه سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های تهران، محمد جعفری مدیرکل تربیت‌بدنی، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا و‌ جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های حوزه ورزش دانش‌آموزی بررسی شد.

در این سفر، مدرسه شهیدان عابدین و فضل الله هداوندخانی روستای علی‌آباد، مدرسه سردار سلیمانی شهرک آژینه و دیگر مدرسه در حال احداث این شهرک و مجتمع ورزشی رازی مورد بازدید قرار گرفت.

این بازدیدها در راستای توسعه فضاهای ورزشی شهرستان با محوریت مناطق محروم و افزایش سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی انجام پذیرفت که دستاورد آن آغاز دو‌ پروژه مهم ورزشی در شهرستان پیشوا بود که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگاردانش‌آموز: پریا‌سادات ستوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار