تصمیم‌سازی و مشارکت‌پذیری ثمره حضور دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی تصمیم‌سازی، تقویت اعتماد به نفس و مشارکت‌پذیری را ثمره حضور دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم‌سازی و مشارکت‌پذیری ثمره حضور دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی است

جواد جنگی در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی گفت: فعالیت دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی تکیه گاه آنان در زندگی آینده خواهد بود، چراکه تقویت روحیه مشارکت پذیری، تصمیم سازی، تقویت اعتماد به نفس و تربیت دانش آموزی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از شاخصه های دانش آموزان شوراهای دانش آموزی و به خصوص مجلس دانش آموزی موجب است.

وی گفت: سازمان دانش آموزی اعضای خود را با مهارت و کارآمد در زمینه های مختلف تربیت می کند، تقویت روحیه ایرانی اسلامی در کنار ایجاد ساز و کارهای لازم برای مشارکت پذیری و بهره مندی از مشورت های دانش آموزان در زمینه های مختلف نیز از دیگر ثمرات حضور دانش آموزان درمجموعه سازمان دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: تصمیم سازی برای دانش آموزان و بررسی مشکلات این قشر توسط نمایندگانی از جنس خودشان در مجموعه ای با عنوان مجلس دانش آموزی یک حس مثبت و البته قابل قبول برای دانش آموزان است، تقویت این مجموعه باید در اولویت متولیان نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.

جنگی با اشاره به تأثیر مجلس دانش آموزی در آینده دانش آموزان گفت: روند برگزاری انتخابات از مدرسه تا مجلس دانش آموزی یک پروسه تربیتی بزرگ محسوب می شود که موجب تقویت حس مسئولیت پذیری، مشارکت جویی، مشورت پذیری و کارگروهی در کنار تمرین یک دموکراسی در بعد کوچک نیز است.

وی وضعیت سازمان دانش آموزی در شاخص های مختلف در سطح کشور را عالی خواند گفت: سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی امروز از یک فرد توانا و متخصص در حوزه تربیتی و مدیریتی بهره مند است،موفقیت های امروز این مجموعه مرهون برنامه ریزی های دقیق وی و همکارانشان در سازمان دانش آموزی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار