نایب رئیس شورای شهر تهران:

مهمترین موضوع شورای انقلابی، عدالت و حرکت در مسیر عدالت است

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که مهمترین موضوع شورای انقلابی بحث عدالت و حرکت در مسیر عدالت است. هر حرکتی که در مسیر خدمت به مردم انجام شود حرکت در مسیر عدالت است و امید است بودجه سال آینده بتواند زمینه‌های این عدالت را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین موضوع شورای انقلابی، عدالت و حرکت در مسیر عدالت است

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با بیان این که بیانات ارزشمند حضرت آقا را در سالروز قیام تاریخی تبریز علیه رژیم ستم شاهی داشتیم و نکات ارزشمند و تعیین کننده‌ای را فرمودند، گفت: یکی از نکات مهمی که در جلسات مختلف و بیشترین تمرکز حضرت آقا بر روی این موضوع بوده این است که امروز بحث جهاد تبیین است و اجازه ندهند عده‌ای با تقویت نقاط ضعف و تضعیف نقاط قوت به نوعی حرکت در مسیری که موجب ناامیدی و دلسردی و جدایی مردم از نظام انقلاب اسلامی بشود را در دستور کار قراردادند.

وی ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب بر این است که نیروهای انقلابی حق ندارند سکوت اختیار کنند و موضع بی‌تفاوتی در مقابل این جریان بسیار خطرناک داشته باشند.

سروری با بیان این که امپریالیسم رسانه‌ای به دنبال این است که نقاط مثبت نظام را هم منفی جلوه دهد و کوچکترین مساله را در سطح عملکرد برخی از مسئولین به عنوان یک موضوع بسیار بزرگ جلوه‌گر کند و نتیجه آن ناکارآمدی نظام وعدم توانمندی در حل مشکلات کشور باشد گفت : جهاد تبیین یعنی نیروهای مجاهدی که مدعی حمایت از انقلاب اسلامی هستند و آنرا به عنوان جریان مسیر حرکت به سوی عدالت می‌شناسند مقام معظم رهبری در حد واجب عینی فرمودند که اولا در این موضوعات اشراف بسیار خوبی بر دستاوردهای انقلاب داشته باشیم و بتوانیم در مصاف با حرکت دشمن با تببین، روشنگری و مطالبه‌گری در چارچوب نظام بتوانیم معضلات را رفع کنیم و پاسخ روشنی به این حرکت مذبوحانه دشمن داشته باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به روز جهانی عدالت اجتماعی گفت: مهمترین موضوع شورای انقلابی بحث عدالت و حرکت در مسیر عدالت است. هر حرکتی که در مسیر خدمت به مردم انجام دهیم حرکت در مسیر عدالت است و امیدوارم بودجه سال آینده بتواند زمینه‌های این عدالت را فراهم کند. در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم این مخروط اجتماعی را جابجا کنیم و اولویت‌ها را به طرف مناطقی ببریم که نیازمند خدمات بیشتری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار