مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

جشنواره فرهنگی و هنری «منجی» در 16 شهرستان گیلان برگزار می‌شود

رشت (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد دومین دوره این جشنواره با هدف تمرکززدایی فعالیت های فرهنگی و هنری با اجرای بخش های موضوعی در 16 شهرستان استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی و هنری «منجی» در 16 شهرستان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی گفت: دومین جشنواره منجی با محوریت موضوع شناخت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ مهدویت و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، اسفند ماه 1400 همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت مهدی (عج) در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره این جشنواره در آغاز سال 1400 به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت به گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم مبنی بر عدالت فرهنگی و رویکرد جدید این اداره کل در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، دوره دوم جشنواره منجی با اجرای بخش های موضوعی در 16 شهرستان گیلان برگزار خواهد شد.

ثقتی با بیان اینکه دولت مردمی به دنبال گسترش عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور به ویژه در دور افتاده‌ترین مناطق است، افزود: تمرکززدایی یکی از رویکردهای عدالت فرهنگی از فعالیت‌ها، رویکردها و بودجه و اعتبارات در حوزه‌های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در این استان نیز برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر، تمرکززدایی مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: باید به این نقطه برسیم که تمام استان گیلان شهر رشت نیست.

وی با بیان اینکه به زودی فراخوان بخش های موضوعی دومین جشنواره منجی منتشر خواهد شد، تصریح کرد: علاقه مندان برای اطلاع از روند برگزاری جشنواره می توانند اخبار تارنمای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را به نشانی https://gilan.farhang.gov.ir دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار