معاون آموزش ابتدایی شهرستان ایلام :

آموزش مهارتهای حرفه ای به معلمان سبب ارتقاء سطح آگاهی و به روز كردن اطلاعات علمی آنان می شود

خبرگزاری پانا : معاون آموزش ابتدایی شهرستان ایلام گفت : در این كارگاه آموزشی توجیهی بیش از 180 نفر آموزگار پایه سوم حضور یافتند و مشتمل بر 134 ساعت آموزش تخصصی را با بهره گیری از مدرسین كتب جدید التالیف گذراندن.

کد مطلب: ۱۲۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایلام ،نشست هم اندیشی و هماهنگی با مدرسان دوره های آموزشی كتب جدیدالتألیف پایه سوم ابتدایی به منظور اجرای بهتر و مؤثرتر پروژه مهر 92 در محل مدیریت اموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد.

حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام با اعلام این خبر به اهمیت و ضرورت بازآموزی معلمان اشاره نمود و گفت : ضرورت به روز نمودن اطلاعات علمی معلم و ارتقاء سطح آگاهی و دانش ایشان امری مبرهن و آشكار است، و با توجه به سرعت پیشرفت تكنولوژی در جهان اهمیت آن بیش از پیش خودنمایی می كند، و اصلی ترین مسیر دست یابی به این امر توجه ویژه به آموزش مهارتهای حرفه ای براساس علم روز به معلمین است.

وی در ادامه هریك از مدرسین كتب جدید التألیف پایه سوم در گزارشاتی جداگانه نحوه آموزش و برنامه های در دست اقدام و اجرای خود جهت برگزاری كلاسهای ضمن خدمت را تشریح نمودند.

گفتنی است: بیش از 180 نفر آموزگار پایه سوم در این دوره ها كه مشتمل بر 134 ساعت می باشد شركت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار