مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید چمران پردیس:

حجاب تنها برای زنان نیست بلکه مردان نیز لازم است حجاب مناسب خود را داشته باشند

پردیس(پانا) - مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید چمران پردیس با بیان اینکه حجاب تنها برای بانوان نیست، گفت حجاب مانعی برای دور نگه‌داشتن نگاه نامحرم از بدن ما است البته حجاب تنها برای زنان و دختران نیست بلکه مردان و پسران نیز لازم است حجاب مناسب خود را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حجاب تنها برای زنان نیست بلکه مردان نیز لازم است حجاب مناسب خود را داشته باشند

هاجر دهقانی، با اشاره به هدف اسلام از حجاب برای بانوان، اظهار کرد: هدف اسلام از واجب نمودن حجاب برای زنان و مردان در امان ماندن آنها از چشم بد است و رعایت عفت اسلامی بر همه اقشار جامعه واجب است.

وی افزود: از نظر دین اسلام زن‌ها جواهری گران‌بها و ارزشمند هستند که مسئولیت پرورش فرزندان صالح را بر عهده دارند و باید با رعایت حجاب از خود و سلامت روانی خانواده خود، محافظت کنند و فواید و آثار رعایت حجاب را می‌توان در خانواده، اجتماع و حتی در اقتصاد یک خانواده مشاهده کرد.

مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید چمران پردیس در رابطه با یکی از مهمترین فواید حجاب، تصریح کرد: مهمترین فایده حجاب آرامش روانی افراد جامعه است. حجاب پوششی است که می‌تواند مانع از تحریک جنسی شود و در صورتی که اگر معاشرت‌های آزادانه در جامعه باشد، باعث بی‌بند و باری در جامعه می‌شود.

دهقانی در رابطه با آثار و فواید حجاب در اجتماع اظهار کرد: رعایت حجاب در محیط کار و جامعه باعث کنترل و حفظ حدود بین افراد یک مجموعه می‌شود و در صورتی که بی‌حجابی در محیط کار می‌تواند باعث شود لذت‌های جنسی به محیط کار وارد شوند و این باعث ضعیف شدن نیروی کار شود.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار