افتخار‌آفرینی دانش‌آموز ساوجبلاغ در کنگره قرآنی استعدادهای درخشان

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ از کسب رتبه برتر نیلوفر پیشگاه‌پور، در بیست و ششمین کنگره قرآنی استعدادهای درخشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتخار‌آفرینی دانش‌آموز ساوجبلاغ در کنگره قرآنی استعدادهای درخشان

صمد پورروستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ طی پیامی افزود: خبر افتخارآفرینی شما، موجب مسرت و سربلندی عموم مردم و جامعه فرهنگیان شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ شد، بی‌شک احراز این رتبه نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه معلمان، مدیر آموزشگاه فرزانگان ۵، شما دانش آموز پرتلاش و خانواده محترمتان بوده است.

وی اضافه کرد: بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه‌های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته میسر است.

سرپرست آموزش و پرورش بیان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این موفقیت غرورانگیز و ارزشمند خدمت شما دانش آموز عزیز، خانواده محترمتان و همکاران ارزشمند، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی باشیم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت و تداوم دانش آموزی را برایتان خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار