محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا؛

بازیکنان پرسپولیس ثابت کرده‌اند مرد روزهای سخت هستند

ششمین قهرمانی متوالی با این مشکلات شیرین‌تر خواهد شد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم با وجود تمام مشکلاتی که دارد همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازیکنان پرسپولیس ثابت کرده‌اند مرد روزهای سخت هستند

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس در سوپر جام فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان گفت: «پیش از بازی مشخص بود که پرسپولیس کار سختی مقابل فولاد خواهد داشت، به ویژه اینکه پرسپولیس شرایط خوبی از نظر روحی و روانی نداشت و حاشیه‌هایی پیش از بازی وجود داشت و همین موضوع باعث شده بود تیم از نظر روحی مشکل داشته باشد. همین مشکلات روحی و روانی باعث شد تا ما شاهد اشتباهات زیادی از سوی بازیکنان باشیم. از طرف دیگر چون سوپر جام تک بازی است، حساسیت هم بیشتر شد.»

وی در ادامه درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: «با مشکلاتی که وجود دارد، دست یحیی گل محمدی بسته است و شرایط پرسپولیس سخت شده اما مطمئن هستیم بازیکنان از این شرایط سخت درک کامل دارند و باز هم با جان و دل بازی خواهند کرد. بازیکنان پرسپولیس طی سال‌های گذشته نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «مشکلاتی به وجود آمده تا پرسپولیس راه ادامه قهرمانی را گم کند اما مطمئن هستم پرسپولیس در روزهای سخت هم نتیجه می‌گیرد و در پایان فصل این سیدجلال حسینی است که باز هم جام قهرمانی را بالای سر خواهد بود و برای ششمین بار متوالی تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود، قطعا با همه این سختی‌ها و نامهربانی‌ها لذت قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از قبل خواهد بود.»

پنجعلی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر و جام حذفی گفت: «بدنبال سه جام بودن در یک فصل سخت است و باید این جام‌ها را اولویت‌بندی کرد. در بین سه جامی که وجود دارد اولویت با لیگ برتر است، پرسپولیس با همین بازیکن‌ها و مشکلات هم بهتر از تمام تیم‌ها بازی می‌کند و شانس اول قهرمانی در این فصل است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار