با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم صورت گرفت

توزیع 640 بسته معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند ناحیه 2 قم

قم(پانا)- رزمایش کمک‌های مومنانه به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه 2 قم امروز همزمان با سالروز میلاد امام جواد‌الائمه(ع) در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 640 بسته معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند ناحیه 2 قم

رزمایش کمک های مومنانه با توزیع 640 بسته معیشتی از سوی فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه 2 قم، امروز طی مراسمی با حضور «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.
«رحیمی» در این مراسم، با تبریک موالید ماه رجب و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انسان ‌های بزرگ همواره مترصد و منتظر انجام کارهای خیر و ماندگار هستند و در جهت تحقق این برنامه های خداپسندانه از هم سبقت می گیرند.
وی همچنین سبقت در کارهای خیر را یکی از خصلت های پسندیده مومنین دانست که خداوند متعال به همین واسطه آنان را امتحان می کند و کسانی را که نسبت به این مساله اهتمام می ورزند محبوب خود می‌کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: دانش آموزان و فرهنگیان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم در انجام برنامه های مومنانه و مواسات مصداق بارز آیه شریفه «ان الله یحب من الخیر ما یعجل» هستند و اینان به دلیل شتاب در کار خیر نزد خداوند ویژه تر و دوست داشتنی ترند.
وی با تاسی به بخشی از سوره مبارکه عصر گفت: همه انسان ها در خسران و زیانند مگر آنانکه عمل صالح انجام دهند و به آن اعتقاد و ایمان راسخ داشته باشند.
رحیمی نهضت مواسات و همدلی را زمینه ساز گسترش خدمت‌ رسانی با محوریت مردم و خیرین و لبیک به فرمایش رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ یاری رسانی به خانواده های نیازمند موجب عشق کمک به همنوع می شود.
بر اساس این گزارش، هر بسته معیشتی شامل اقلامی چون برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی، مرغ و گوشت به ارزش ریالی 400 هزار تومان و در مجموع 250 میلیون تومان است که توسط دانش آموزان، فرهنگیان و موسسه خیریه کریمه مریم آل رسول (س) تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار