مرادی خبر داد

بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال

تهران (پانا) - نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت مدرسه ۶ کلاسه شهید علی لندی با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان در راستای انجام فعالیت‌های اجتماعی، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه شهید علی لندی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال

به گزارش خانه ملت، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور در شهرستان بندرخمیر و به مناسبت دهه فجر، مدرسه ۶ کلاسه شهید علی لندی با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان در راستای انجام فعالیت های اجتماعی، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه محله کندال شهرستان بندر خمیر با زیر بنا ۴۲۰ مترمربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان به زمین زده شد همچنین پروژه فاز اول پارک خطی ساحلی کندال نیز به مساحت ۲هکتار افتتاح شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود:۷۷ پروژه برق رسانی نیز در شهرستان بندرخمیر با اعتباری بالغ بر ۱۸۹۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و از طرفی کلنگ احداث کارخانه سیمان سفید به ظرفیت ۱۰۰۰ تن در روز به زمین زده شد.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس خاطرنشان کرد: بازدید از مجموعه ورزشی شهدای قائم شهرستان بندرعباس صورت گرفت، در این بازدید، استاندار دستورات لازم جهت تامین اعتبار روشنایی و فنس دور زمین را صادر نمود و همچنین مقرر شد تا قبل از پایان سال فاز اول مجموعه به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار