محمد نصرتی در گفت‌وگو با پانا

نیم فصل دوم لیگ برتر نیاز به داوران شجاع دارد؛ کمیته داوران شائبه‌‌ها را رفع کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یکی از عوامل اصلی که به پرسپولیس ضربه زده، بی‌ثبات بودن مدیران و بلاتکلیفی است که این باشگاه دچار آن شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نیم فصل دوم لیگ برتر نیاز به داوران شجاع دارد؛ کمیته داوران شائبه‌‌ها را رفع کند

محمد نصرتی در گفت‌وگو با پانا درباره آغاز نیم فصل دوم و شرایط فنی پرسپولیس گفت: «در نیم فصل اول با وجود تمام مشکلات پرسپولیس روند نتیجه‌گیری خوبی داشت و آرام آرام روی روند نتیجه‌گیری قرار گرفت و خودش را بالا کشید و اگر ماجرای بازیکن خارجی گل گهر سیرجان پیش نمی‌آمد و به 3 تیم دیگر امتیاز اضافه داده نمی‌شد، الان اختلاف با صدر جدول یک امتیاز بود. پرسپولیس در حالی وارد نیم فصل دوم می‌شود که هنوز از لیست خرید یحیی گل محمدی فقط یک بازیکن جذب شده و در تقویت تیم به خصوص تقویت خط حمله موفقیتی حاصل نشده است، تنها امیدواریم در این روزهای پایانی نقل و انتقالات مدیران پرسپولیس بتوانند کاری کنند وگرنه با مصدومیت عیسی آل کثیر پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو خواهد شد و به مشکل برخورد می‌کند.»

وی ادامه داد: «اصولا نیم فصل دوم لیگ‌ها بسیار حساس‌تر از نیم فصل اول خواهد بود و همین موضوع باعث می‌‍شود که کوچکترین اتفاقی روی جایگاه تیم تاثیر بگذارد. در درجه اول تیم‌ها علاوه بر تقویت فنی، نیاز به آرامش دارند و در درجه دوم باید اشتباهات داوری به حداقل برسد تا شائبه ایجاد نشود که اشتباهات داوری به نفع یک تیم است و از یک تیم خاص حمایت می‌شود. البته می‌گویم که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما اینکه اشتباهات به سمت یک تیم باشد برای هواداران سوال ایجاد می‌شود، هر چند باز هم من می‌گویم که اعتقادی به حمایت از یک تیم خاص برای قهرمانی آن تیم ندارم. نیم فصل دوم لیگ برتر نیاز به داوران شجاع دارد، امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال درایت کامل را روی این موضوع داشته باشد تا شائبه ایجاد نشود.»

مدافع سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر و حواشی ایجاد شده بدنبال مشکلات مالی گفت: « همانطور که گفتم یکی از فاکتورهای اصلی نتیجه‌گیری در یک تیم آرامش است، اما آیا مدیران پرسپولیس توانسته‌اند این آرامش را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کنند تا آنها با کمترین دغدغه فکر نتیجه‌گیری باشند و یا اینکه مثل بازی با فولاد خوزستان در سوپر جام تیم وارد بحران می‌شود؟ بی‌ثباتی مدیران و بلاتکلیف بودن باشگاه به پرسپولیس ضربه زده است، در همین چند ماه اخیر همه دیدند چه بحرانی در پرسپولیس ایجاد شد که در نهایت این بحران به استعفا یحیی گل محمدی منجر شد و با بازگشت یحیی هم هنوز شرط‌های او برای بازگشت به صورت کامل محقق نشده است.»

وی ادامه داد: « هر مدیری به پرسپولیس و استقلال می‌آید می‌گوید مدیر قبلی مقصر وضعیت این باشگاه است و بدهی بار آورده است. واقعا جای سوال دارد چرا با مدیرانی که این همه بدهی به جا گذاشته‌اند برخوردی صورت نگرفته و بازخواست نشده‌اند؟ چرا یک مدیر نمی‌آید که بعد از چند وقت بگوید بدهی باشگاه را کامل پرداخت کرده و خودش هم عامل ایجاد بدهی نبوده است؟ الان هم وضعیت پرسپولیس همین است، مدیرعامل جدید به باشگاه آمده و در همین مدت کوتاه دو بار پنجره نقل و انتقالات به علت بدهی بسته شده و با این روند باز هم بسته خواهد شد، فقط امیدواریم آقای درویش هم بدهی ایجاد نکند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار