پیام تشکر و قدردانی آیت‌الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم بوشهر در 22 بهمن

بوشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از حضور حماسی مردم بوشهر در 22 بهمن قدر‌دانی کرد .

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر و قدردانی آیت‌الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم بوشهر در 22 بهمن

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش و سپاس خداوند را سزاست که ما را آفرید و هدایت کرد و درود بی پایان بر پیامبر آگاهی و رحمت که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب فرمود.

چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی می داریم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را همواره قرین به نور و درود می داریم.

حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود.

حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان ها و ارزش های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

حضور حماسی مردم در 22 بهمن چهل و سه سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایتکار امریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه ای آنان بود که در اندیشه توطئه، تحریف، ایجاد بحران و براندازی انقلاب از راه های مختلف به شیوه «تهاجم ترکیبی» بوده و هستند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در عرصه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و «جهاد تبیین» می باشد.

مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده اند و برای آن جان ها داده اند و هرگز به خاطر کمبود های تحمیلی و یا سوء مدیریت ها، تنها نمی گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می کنند و تمامی مشکلات موجود را از درون خانواده انقلاب همراه با دولت مردمی و انقلابی در پی حلّ آن بر می آیند.

مردم عزیز همواره با انقلاب بوده اند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده، تلاشی جهادی در رفع چالش های گوناگون به ویژه مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی و حضور خودرویی تشکر و قدردانی می نمایم و از تمامی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر تقدیر می نمایم و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر 22 بهمن 1400

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار