معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج :

روحیه جهادی شرط مهم و اساسی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب است

کرج (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج اظهار کرد روحیه جهادی شرط مهم و اساسی برای پاسداری از ارزش های انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
روحیه جهادی شرط مهم و اساسی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب است

فرهاد منظوری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ٢ استان البرز در گفت گو با پانا به اهمیت برگزاری نمایشگاه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : « بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب، به کوشش همکاران من در قالب عکس، پوستر، نقاشی، خوشنویسی و کتاب فراهم آورده شده. یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، نزدیک شدن به پیام ها و اهداف متعالی است که نظام ما به دنبال آن بوده است.»

وی افزود: « نفر از عزیزان ما جانشان را در این راه گذاشتند، از هستی خود گذشتند تا ثمر این از خودگذشتگی پا گرفتن و حضور این نظام بشود.»

منظوری اضافه کرد : « فجر آفرین، دفاع مقدس، مدافع حرم بالاخس شهید قاسم سلیمانی، از همه چیز گذشتند تا انقلاب را ایجاد کنند و نگه دارند، ما باید به عنوان رهرو آن ها تاثیر گذار باشیم و ایفای نقش کنیم.»

معاون پروزشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ کرج بیان کرد:« روحیه جهادی شرط مهم و اساسی پاسداری از ارزش های انقلاب ما است. ریشه جهاد از جهد و جُهد است، تلاش در کنار تمام مشقت ها است. هر فرد که در این عرصه احساس مسئولیت دارد، باید با نهایت کوشش در کنار مشقت ها به ایفای وظیفه بپردازد.»
وی در پایان خاطر نشان کزد:« نسل کنونی عهده دار این وظیفه و مسئولیت است، بارها در زمینه های مختلف شاهد ایفای وظیفه این نسل بودیم. این نسل باید در شرایطی که در عرصه های سیاسی و اجتماعی ایجاد می‌شود، ادامه دهنده راه شهدا باشند.»
خبر نگار ؛ مهرسا پورخانعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار