سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

امام راحل، اسلام ناب محمدی را جلوه‌گرساخت

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت امام راحل با تحمل 15 سال تبعید و سختی‌های فراوان بین مردم ما آگاهی و بیداری ایجاد کرد و اسلام ناب محمدی(ص) که مورد تحریف واقع شده بود، جلوه‌گر ساخت،

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امام راحل،  اسلام ناب محمدی را جلوه‌گرساخت

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در مراسم راه‌پیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی(ره) شهرک واوان و شهرستان اسلامشهر، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردمی بودن، رهبری امام خمینی(ره) و حرکت بر پایه آموزه‌های اسلام از جمله شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام راحل با تحمل 15 سال تبعید و سختی‌های فراوان بین مردم ما آگاهی و بیداری ایجاد کرد و اسلام ناب محمدی(ص) که مورد تحریف واقع شده بود را جلوه گر ساخت.

حبیبی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و تمامی دستاوردهایی که در 43 سال گذشته نصیب کشور شده همه در سایه عشق و ارادت مردم به ولایت فقیه است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر تصریح کرد: روشنگری در خصوص فتنه 88،هموار سازی مسیر جهت رشد جوانان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، و...، دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب و آگاهی بخشی در مقابل جریان تحریف از جمله مواردی است که بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد آن هستیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار