پدر شهید مدافع حرم محمد جلال ملک محمدی:

باید قدردان امنیت و دستاوردهای انقلاب باشیم

تهران (پانا) - پدر شهید مدافع حرم با اذعان به اینکه همه مدیون خون شهدا هستند، قدردانی از دستاوردهای انقلاب را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
باید قدردان امنیت و دستاوردهای انقلاب باشیم

به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشستی گرم و صمیمی با حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم محمدجلال ملک محمدی، معصومه سادات طاهری؛ مدیر دبیرستان شاهد حضرت خدیجه کبری(س)، مربیان و تعدادی از دانش آموزان یاوران انقلاب در یادمان شهدای دبیرستان برگزار شد.
مادر شهید(فهیمه حمزه ای) از روز ۱۹ بهمن ۵۷ و شجاعت همکاران، همدلی مردم و جریان آشنایی با مادر همسرش را ساده و بی آلایش بازگو کرد. سپس پدر شهید که خود از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است از روزهای پر التهاب بهمن سال۵۷ گفت.
در ادامه همچون پدر بزرگی مهربان از خاطرات دوران دفاع مقدس گفت.

پدر شهید گفت: محمد جلال در همین محله شهرک شهید محلاتی زندگی کرد، بزرگ شد و به مدرسه رفت او اهل مسجد و هیئت بود.

وی در ادامه افزود: چه در دوران انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت در عراق، سوریه و مقابله با داعش تا امروز خون های زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی ریخته شده است.

پدر شهید ملک محمدی خاطرنشان کرد: امروز همه ما آزادانه نظرات خود را هر چند گاهی مخالف بیان می کنیم در صورتی که شاهد بودم در گذشته و قبل از انقلاب به خاطر ساده ترین مخالفت ها و حتی یک برگ اعلامیه مجازات می شدیم.

وی با اشاره به فضای ایجاد شده پس از انقلاب و جنگ خطاب به دانش‌آموزان گفت: دختران عزیزم، قدر خود و روزگاری را که در آن قرار دارید بدانید.

ملک محمدی؛ پدر شهید در پایان خاطر گنشان کرد: هرچند کاستی هایی وجود دارد اما باید نقاط قوت را دید. باید قدردان امنیت و دستاوردهای انقلاب باشیم، حجاب خود را خوب حفظ کنید و بدانید همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار