کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

مسابقات دو و میدانی دختران ۱۸ نفر برگزیده  و حکم قهرمانی داشت

پردیس (پانا) - کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس  با اشاره به مسابقات گرامیداشت دهه فجر، گفت در مسابقات دو و میدانی و قهرمانی آموزشگاهی ویژه دختران که در سالن ورزشی امام رضا(ع) ده‌بومهن برگزار شد، ۱۸ نفر برگزیده  و حکم قهرمانی دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دو و میدانی دختران ۱۸ نفر برگزیده  و حکم قهرمانی داشت

زهره گرامی در رابطه با برگزاری مسابقات دو و میدانی دختران گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: این مسابقات در ماده‌های دو ١٠٠ متر ،٤٠٠ متر و پرتاب وزنه و در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان پردیس برگزار شد.

وی با اشاره به بازخورد خوبی که مسابقه‌ ورزشی بین دانش‌آموزان دبستان تا متوسطه دوم داشت، گفت: دانش‌آموزان فعالانه و پرنشاط در این مسابقات شرکت کردند و نسبت به آن بازخورد بسیار خوبی دریافت کردیم.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی هستیم، انتظار می‌رفت با حضور کمرنگ دانش‌آموزان در میادین ورزشی، دچار افت بدنی ناشی از کم‌تحرکی شده باشند، اما سطح بالایی از مهارت و عملکرد را به اجرا گذاشتند و شاهد رقابت بسیار خوبی در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بودیم.

همچنین نائب رئیس هیئت ورزش شهرستان پردیس نیز تصریح کرد: با توجه به مربیان توانمندی که داریم و استقبال خوبی که از طرف دانش‌آموزان دیده شد اگر دانش آموزی قصد ادامه رشته دو و میدانی را داشته باشد می تواند به عوامل سالن امام رضا مراجعه کرده و ثبت نام کند و در کلاس هایی که به منظور بالا بردن مهارت دو و میدانی برگزار شده است شرکت کند.

مادر پریا تقوایی یکی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات نیز گفت: به دلیل کرونا مدت‌هاست دخترم فعالیت خارج از خانه نداشته و در حال حاضر با دیدن شور و شوق دختر هفت ساله‌ام بسیار خوشحال هستم؛ چه خوب است تا اینگونه برنامه‌ها بخصوص برای دختران بیشتر برگزار شود.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار