فرمانده سپاه رباطکریم:

دانش‌آموزان باید در راه شهدا گام بردارند

رباط‌کریم (پانا) - فرمانده سپاه رباط‌کریم در مراسم نمایشگاه «اشک‌ها و لبخند‌های یک ملت»، گام برداشتن دانش‌آموزان در راه شهدا را ضروری دانست که حضور آنها را در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه تأثیرگذار و موثر می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید در راه شهدا گام بردارند

نمایشگاه «اشک‌ها و لبخند‌های یک ملت» در هنرستان شهید گلدوزی رباط‌کریم به مناسبت ایام دهه فجر به همت هیئت فرهنگی و مذهبی بیت‌الرقیه و معاونت پرورشی هنرستان، با حضور فرمانده سپاه رباط‌کریم، افشین ارشدی، محمد‌علی نوری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، پرند رضایی مسئول بسیج دانش‌آموزی، زینب شیرجنگ مسئول سازمان دانش‌آموزی و کارشناس فعالیت‌های اردویی و کارشناسان اداره برگزار شد.

افشین ارشدی، فرمانده سپاه رباط کریم، در حاشیه مراسم نمایشگاه اشک‌ها و لبخندهای یک ملت بیان کرد: شهدا رفتند تا این نمایشگاه از آنان به یادگار بماند و ما بتوانیم از آن بازدید کنیم؛ دانش آموزان با آموزش درست می توانند در مسیر شهدای انقلاب گام برداشته و در زمینه ها و عرصه های مختلف جامعه تأثیرگذار و موثر باشند. در همین راستا شناختن شهدای نیروی انتظامی، ناجا و با برگزاری مراسم دهه فجر و انقلابی در مدارس امری بسیار مهم و حیاتی است.

در آخر مراسم کارشناسان با بوسه بر پرچم حرم حضرت رقیه(ع) به این مراسم خاتمه دادند، همچنین این نمایشگاه به صورت پخش زنده در شبکه شاد برای دانش آموزان سراسر کشور قابل بازدید است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۱تا۲۰بهمن ۱۴۰۰ از ۸صبح الی۱۳عصر در هنرستان شهید گلدوزی فاز ۵ پرند برای بازدید عموم دایر است.

خبرنگار دانش‌آموز:بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار