خالق سیاساکتی و داوود خطر در «رخ به رخ»

تهران (پانا) - برنامه این هفته «رخ به رخ» که جمعه ۱۵ بهمن حوالی ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان بهرام عظیمی انیمیشن ساز و طراح کاراکتر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خالق سیاساکتی و داوود خطر در «رخ به رخ»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ رخ به رخ شدن با مرد دنیای فانتزی و خیال از دریچه ای واقعی و صحبت درباره زوایای کمتر دیده شده زندگی بهرام عظیمی بخشی از گفت‌وگوی امیرعلی دانایی با این تصویرساز است.
از جمله معروفترین آثار بهرام عظیمی «انیمیشن‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی» (سیاساکتی و داوودخطر)، انیمیشن‌های «آقای ایمنی» (حسن خطرناکه حسن)، انیمیشن‌های سه بعدی «بابابرقی»، انیمیشن های کوتاه «ماسوله»، «بابا» و «سیم ششم» همچنین کارگردانی فیلم بلند انیمیشن «تهران 1500» است.
در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیتی مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است و از کارگردانی داخل صحنه تا گریم و ... در میان دیوار‌هایی شفاف مقابل دیده بینندگان قرار می‌گیرد.
«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار