اختصاص ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از چند پروژه‌ در حوزه بنادر و دریانوردی

تهران (پانا) - در دهه مبارک فجر سال جاری ۴۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۴۲ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل به بهره‌برداری می‌رسد که از این میان چندین پروژه با اعتباری حدود ۶۸۰ میلیارد تومان، پروژه‌های مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی را شامل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از چند پروژه‌ در حوزه بنادر و دریانوردی

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، از این میان چندین پروژه در استان خوزستان افتتاح می‌شود که از جمله شامل افتتاح جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) به آبادان به طول ۸ کیلومتر و اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان، تعمیرات اساسی جاده سربندر به بندر امام خمینی (ره) به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و تعمیرات اساسی محور A بندر امام خمینی (ره) به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۲۲ میلیارد تومان است.

پروژه تعمیرات اساسی بندر سجافی به حجم ۵ هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، توسعه سیستم اطفا حریق بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان، تعمیرات اساسی راه دسترسی به بندر آبادان به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، دیگر پروژه‌های قابل افتتاح سازمان بنادر و دریانوردی در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ است.

همچنین چندین پروژه سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان و در بنادر خمیر، شهید رجائی، شهید حقانی، لنگه و سیریک با اعتبار ۲۹۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که شامل احداث فاز ۲ بندر چندمنظوره در بندر خمیر، هدایت سیلاب اراضی غرب بندر رجائی، تعمیرات اساسی شبکه برق‌رسانی به مکنده غلات و شهرک شهید رجایی در بندر شهید رجایی، احداث ساختمان خدمات رفاهی کارگری در بندر لنگه، احداث ایستگاه آتش‌نشانی بندر شهید حقانی، احداث اسکله چندمنظوره بندر سیریک، است.

در دهه فجر امسال در استان بوشهر هم طرح تکمیل شبکه اطفا حریق بندر بوشهر با اعتباری معادل ۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

همچنین در استان سیستان و بلوچستان، طرح احداث برج کنترل ترافیک دریایی بندر شهید بهشتی با اعتباری معادل ۶۱ میلیارد تومان و طرح تعمیرات اساسی دیوارهای حفاظتی بنادر شهید بهشتی و کلانتری با اعتباری معادل ۴ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

در استان گیلان هم طرح توسعه سیستم اعلام، اطفا حریق و تهویه سه مرکز دیتا سنتر بندر انزلی با اعتباری معادل ۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد.

ساخت ۱۰ عدد مدولاتور و ۱۰ عدد مادربدر رادار ترما (تولید بار اول) در بنادر شهید رجایی، امام خمینی (ره) و چابهار با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در استان‌های هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان در دهه فجر امسال است.

ساخت ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار، یک دستگاه آنتن رادار، ۳ دستگاه رادار و ۳ سری مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر و با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان، دیگر پروژه‌های در دست افتتاح این سازمان در استان‌های گیلان، هرمزگان و بوشهر در دهه فجر امسال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار