برف زمستانی کاج را سفیدپوش کرد

کاج (پانا) - بارش برف در شهرکاج که از بعد از ظهر روز دوشنبه در این شهر شروع شده و تا صبح امروز سه شنبه ۱۲بهمن ماه۱۴۰۰ نیز ادامه داشته، موجب خوشحالی مردم این شهر شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برف زمستانی کاج را سفیدپوش کرد

بارش این برف موجب شد تا علاوه بر تعطیلی مدارس شهرستان اردل در روز سه شنبه ۱۲بهمن ماه ۱۴۰۰، رودخانه شهرکاج نیز طغیان کند و آب رودخانه تا لبه شهر بالا بیاید و وارد پارک ساحلی شهر شود. مردم و بخصوص کشاورزان نیز از بارش این برف خوشحالند و امیدوارند این چنین بارش هایی ادامه پیدا کند تا چشمه های پرشمار شهر که در چند سال اخیر با کم آبی مواجه بودند به حالت سابق برگردند.

یکی از اهالی شهر کاج در گفت و گو با پانا گفت:«خدا را بسیار شکر می کنم. این چنین بارش هایی دل مردم را شاد می کند. این بارش برف می تواند با اثربخشی روی محصولات کشاورزی به محصول کشاورزان بهبود ببخشد و آنها را پربارتر کند و امیدوارم که این بارش ها در آینده به شهرکاج صفا ببخشد.»

یکی از دانش آموزان شهرکاج در گفت وگو با پانا گفت:«بسیار از بارش این رحمت الهی خوشحال هستم و یک روز عالی را همراه با دوستانم در حال برف بازی گذراندم. از خدای مهربان می خواهم که این رحمت خود را بر ما افزون کند.»
دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار