رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره:

تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند عنوان کرد که باید تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، محمد حاتمی، در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: حقیر به دلیل این‌که پانزده سال مسئولیت مهمی در صدا و سیما (ریاست سیمای شاهد) را بر عهده داشتم، نامه‌های رد و بدل شده بین مادران و همسران شهداء با شهداء و ایثارگران را برای امر برنامه‌سازی مطالعه می‌کردیم؛ در تمام این نامه‌ها امر مادی وجود نداشت، آنچه سفارش از جانب شهداء می‌شد، استمرار خط ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. همسران شهداء با ایثارگری حق بزرگی بر گردن جامعه دارند. اگر امروز فرزندان شهداء به شکوفایی رسیده‌اند، حاصل زحمات آنان است. ما سلامت، فرهنگ و کمال را باید از خانواده معظم شاهد الگو بگیریم. حماسه مادران و همسران شهداء کمتر از ایثارگری رزمندگان و شهداء نیست. افتخار می‌کنم که مدت زیادی خادم خانواده معظم شاهد بودم و خوشبختانه مسئولان و خانواده معظم شاهد از فعالیت‌های بنده در صدا و سیما راضی بودند.

وی ادامه داد: تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد. ما باید الگو شدن آن را از خانواده معظم شاهد بگیریم. حقیر بنیانگذار مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره در بنیاد شهید نیز هستم و امروز در کسوت رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، عرض می‌کنم، موفق‌ترین روان‌شناسان ایران مادران و همسران شهداء بودند. آنچه در روان‌شناسی به عنوان رفتار سالم و شخصیت سالم؛ در رفتار و عمل خانواده معظم شاهد وجود داشت. در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره خیلی از همکاران ما از همسران شهداء، فرزندان شهداء و ایثارگران هستند که در اقصی نقاط ایران به مردم خدمت می‌کنند. ما در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره خادم شما هستیم. هرچه بیشتر از ظرفیت خانواده معظم شاهد و ایثارگران در این مأموریت مهم بتوان استفاده کرد، استقبال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار