برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی ناحیه 3 مشهد

مشهد (پانا) - یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد به طور مجزا برای دختران و پسران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی ناحیه 3 مشهد

رزا درسنی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد هدف از تشکیل این جلسات را انتخاب هیئت رئیسه و اعضای مجلس دانش آموزی ناحیه 3 از بین روسای شورای دانش آموزی مدارس این ناحیه عنوان کرد.

وی ضمن تبریک ایام دهه فجر، شش ساحت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین را عنوان کرد و گفت: اگر به آنها دقت کنیم همه جنبه های زندگی را در آنها می بینیم.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش در کنار آموزش به شما، وظیفه پرورش تان را هم داریم و شما باید بعد از گذراندن ۱۲ سال در مدرسه بتوانید با ساختار پرورشی در جامعه موفق شوید. سازمان دانش آموزی یکی از مجموعه های متعالی آموزش و پرورش است و فعالیت های مجلس دانش آموزی در حقیقت می خواهد آن قسمت از روح و فکر شما را که مربوط به حضور در اجتماع و پرداختن به مسائل سیاسی است را تقویت کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 خطاب به روسای شوراهای دانش آموزی گفت: شما جوانان بسیار موثر هستید و باید پایبند به آداب فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایرانی اسلامی و هنجارها باشید و آنها را حفظ کنید تا پیشرفت شما مرحله به مرحله ادامه پیدا کند. این شما هستید که باید باورها، ارزش‌ها و هنجارهای متناسب با فرهنگ و دین و هویت مان را پررنگ ببینید و به آن پایبند باشید.

این مقام مسئول خطاب به متقاضیان کاندیداتوری ناحیه 3 عنوان کرد: شما در مجلس دانش آموزی باید درک صحیحی از جامعه داشته باشید و از تحولات جامعه و جهان و منطقه باخبر باشید و بدانید که در اطراف ما چه می گذرد و در مورد این مسائل گفتگو کنید و فعالیت داشته باشید.

خبرنگار پانا: امیررضا حائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار