رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر  تهران

13 هزار معلم در دوره بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش‌آموزی شرکت کردند

تهران(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران ضمن تاکید بر اهمیت تبیین بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، از برگزاری دوره ضمن خدمت بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد که 13 هزار معلم شهر تهران در آن شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
13 هزار معلم در دوره بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش‌آموزی شرکت کردند

عباس باستانی ضمن اعلام این خبر گفت: طی تغییراتی که در حوزه تشکیلات سازمان دانش آموزی ایجاد شد؛ باز‌مهندسی در حوزه مفاهیم، نماد و نشانه ها، پوشش، درجات و فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزی انجام شده است که سال گذشته، برای آن دوره های توجیهی، به صورت قطبی در استان ها برگزار شد و اکنون یک دوره آموزشی 16 ساعته ضمن خدمت ویژه معلمان شهر تهران در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است.
وی افزود:‌در این دوره که به صورت مجازی و در راستای تبیین فعالیت ها و توانمندسازی معلمان و آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با تغییرات سازمان دانش‌آموزی که در روز‌های 9 و 11 بهمن ماه برگزار می شود؛ 13 هزار معلم شهر تهران برای حضور در این دوره ثبت‌نام کرده و در آن شرکت می‌کنند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی پایتخت، هدف اصلی سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان در راستای بسته تحولی سازمان با رویکرد «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار