11 درصد مدارس آذربایجان‌غربی غیردولتی هستند

ارومیه (پانا) - رئیس شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حدود 11 درصد مدارس استان غیر دولتی هستند، عنوان کرد 56 هزار دانش‌آموز در 554 مدرسه ابتدایی دوره اول و دوم، متوسطه اول و دوم در حال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
11 درصد مدارس آذربایجان‌غربی غیردولتی هستند

قربانعلی رحیمی در جلسه شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی استان با اشاره به اینکه هم اکنون در 17 شهرستان استان، این شورا در حال فعالیت است، اظهار کرد: با انتخابات برگزار شده در هر منطقه 11 نفر به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شده و به مدت 4 سال به عنوان عضو در این شورا فعالیت می‌کنند.

وی تعامل بیش از پیش بین موسسان مدارس غیردولتی، احصا مشکلات، برنامه ریزی برای حل مشکلات، هماهنگی با اداره مشارکت های مردمی استان را از اهم فعالیت ها و اهداف این شورا برشمرد و تاکید کرد: باید قبول کنیم که مدارس غیردولتی بازوی توانمند آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت هستند و لازم است توجه بیشتری نسبت به این مدارس وجود داشته باشد.

علی خانلو رئیس اداره مشارکت های مردمی در این جلسه اظهار کرد: پویایی شورای هماهنگی مدارس غیردولتی می تواند در حل و رفع مشکلات این مدارس تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه اداره مشارکت های مردمی استان همواره تقویت و توسعه، انسجام مدارس غیردولتی را در دستور کار خود قرار دارد، ادامه داد: خوشبختانه در سال اخیر با تعامل فی مابین توانسته ایم در حد قابل قبولی به این اهداف دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار