برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل عنوان کرد برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در اردبیل

حبیب حبیب زاده، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل در آیین جشن تکلیف که با حضور 100 دانش آموز دختر اردبیلی در امامزاده سید صدرالدین برگزار شد، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است، گفت: برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است.

وی افزود: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است، نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که تلاش می‌شود تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و والدین می‌توانند با کمک مربیان مدارس وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

در پایان این آیین بسته ویژه نماز شامل چادر، سجاده، مقنعه، کتابچه‌های آموزشی، به دختران مکلف شده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار