امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل(پانا) - همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک، تفاهم نامه همکاری مشترک ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش اردبیل به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هدف از این تفاهم نامه را ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: طبق اصل پنجاهم قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است و دانش آموزان از مهم ترین گروه های تاثیرگذار در زمینه فرهنگ سازی حفظ محیط زیست هستند.

وی بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های بالقوه طرفین در راستای افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و تعامل مستمر و پایدار طرفین در زمینه ارائه آموزش های زیست محیطی را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: تلاش می کنیم با ارائه محتوای آموزشی متناسب با گروه هدف و برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت تربیت نسلی آگاه در زمینه حفظ محیط زیست در کنار آموزش و پرورش باشیم.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان هم آموزش را یکی از معیارهای اصلی در حفظ و پایداری محیط زیست عنوان کرد و گفت: در این زمینه توسعه آموزش و کیفیت بخشی آموزشی با همکاری دو دستگاه اجرایی حائز اهمیت است.

وی بر فراهم کردن شرایط و فضای آموزشی، همکاری در برگزاری کارگاه ها و توجه ویژه به موضوع حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار