همزمان با دهه فجر

همایش ملی «یاوران انقلاب» در استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل اعلام کرد همزمان با دهه فجر، همایش ملی «یاوران انقلاب» در سراسر این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی «یاوران انقلاب» در استان اردبیل برگزار می‌شود

احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور همایش ملی «یاوران انقلاب» دراین استان نیز با شکوه و جلوه خاصی برگزار می شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی متکی به معنویات و ارزشهاست که به دست توانای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، بر مبنای حاکمیت ارزش های اسلامی شکل گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برگزاری این مانور در سراسر استان باعث تعمیق باورهای دانش آموزان به ارزش های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود.

ناصری تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار کرد: اعضای سازمان دانش آموزی در مدارس و در گروه‌های تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش های مختلف مهارتی و معرفتی را می آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند، تصریح کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

ناصری افزود: برگزاری همایش ملی «یاوران انقلاب» در حقیقت، بیانگر تحقق یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خواهد بود.

وی از مدیران آموزش وپرورش، معاونین پرورشی و فرهنگی، ادارات دانش آموزی، مدیران مدارس و فرهنگیان سراسر استان خواست تا اقدامات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر صورت گیرد و شاهد جشن های گسترده تری نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در جریان بهمن ماه سال۱۴۰۰در این استان خبر داد و گفت: انتخابات مجلس دانش آموزی نماد اجتماعی شدن است و دانش‌آموزان می‌توانند در سایه این فعالیت‌ها به رشد فکری و اجتماعی دست یابند.

ناصری ادامه داد: مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی و تصمیم ساز است و زمینه انتقال دغدغه ها و چالش های آموزش و پرورش از کف مدرسه و کلاس از طریق نمایندگان دانش آموزان به مسئولین و به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش را فراهم می کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین مسیرهای تحقق سند بنیادین و نیز تربیت دانش آموزان در ساحت های شش گانه به ویژه ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی شورای دانش آموزی و مجلس و پارلمان دانش آموزی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی و تصمیم ساز بسیار موثر است و دانش آموزان در شورا و مجلس دانش آموزی بازوان آموزش و پرورش به ویژه مدیرکل هستند که می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود آموزش و پرورش را یاری کنند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری خبرگزای پانا، ویژه دانش آموزان در این استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه ای در دانش آموزان علاقمند به عرصه خبر و خبرنگاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار