رحمان رضایی:

برای حضور تماشاگر در ورزشگاه باید دعا کرد

تهران (پانا) - مدافع اسبق تیم ملی ایران در باره وضعیت این روزهای تیم ملی می‌گوید تیم ملی خیلی خوبی داریم. تیمی که بیشتر بازیکنانش لژیونر هستند و تجربه بین‌المللی خوبی دارند که این مسأله خیلی به ما کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برای حضور تماشاگر در ورزشگاه باید دعا کرد

به گزارش ایران ورزشی، رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی کشورمان در رابطه با شرایط بازی مقابل عراق، همچنین وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر با ایران ورزشی به صحبت پرداخت که می‌خوانید:

در رابطه با تغییر و تحولی که تیم ملی عراق با سرمربی جدیدش داشته چه نظری دارید؟

قطعاً با این اتفاق، بازی سختی مقابل عراق خواهیم داشت بخصوص که چند بازیکن اصلی ما هم به‌ دلیل ابتلا به کرونا، از لیست خارج شده‌اند. این مسأله دشواری‌ بیشتری برای تیم ایجاد می‌کند. عراق در هر حالتی رقیب سرسختی برای ما بوده و به ‌دلیل برد در بازی رفت، نباید دیدار برگشت را راحت بدانیم. تیم ما در بازی رفت با تمام انرژی به مصاف حریف رفت و باید همان انرژی را صرف دیدار برگشت کنیم. همه تیم‌های حاضر در گروه ما خوب و قوی هستند و دیگر تیم ضعیفی در فوتبال وجود ندارد. رقبا روی ایران حساب خاصی باز می‌کنند چون به حق، تیم اول آسیا هستیم و در رنکینگ جهانی هم جایگاه بسیار خوبی داریم. همین مسأله، باعث می‌شود آنها با ترس مقابل ما حاضر شوند و استرس داشته باشند. این موضوع به لحاظ روانی، به ما کمک می‌کند تا با شرایط خوبی مقابل عراق حاضر شویم. امیدوارم بتوانیم با یک پیروزی شیرین، جشن صعود بگیریم.

گفته می‌شود حضور تماشاگران در ورزشگاه صددر‌صد نشده.

باید دعا کنیم با مساعدت مسئولان، تماشاگران هم در ورزشگاه حاضر شوند و همراه خودشان هیجان و شور را روی سکوها بیاورند. هیجانی که باید به بازیکنان انتقال داده شود. حضور تماشاگر برای ما خیلی مهم است. در واقع با جوی که در استادیوم از سوی تماشاگران‌ درست می‌شود، تیم ما رو به جلو می‌رود و توانایی بیشتری برای شکست حریف پیدا می‌کند. هواداران ما دو سال از ورزشگاه دور بودند؛ به همین دلیل تشنه تماشای بازی و تشویق تیم ملی هستند. از این رو، حتماً ورزشگاه ما شرایط خاصی خواهد داشت و در روز دیدارمان مقابل عراق، بازیکنان با شور و حرارت خوبی بازی خواهند کرد.

در چنین فضایی که شما آن را توصیف می‌کنید، قطعاً به پیروزی می‌رسیم!

اگر بازیکنان ما مغرور نباشند و حریف را دست‌کم نگیرند، مشکلی نخواهیم داشت و از سد حریف می‌گذریم.

از همین حالا، بعضی‌ها می‌گویند تیم ملی در جام جهانی باید به مرحله بعدی برسد. شما چه عقیده‌ای دارید؟

به ‌عنوان کسی که در جام جهانی حضور داشتم، باید بگویم وقتی حضور تیمی در ادوار مختلف جام جهانی زیاد می‌شود، به شکل طبیعی تجربه و سابقه به دست می‌آورد و با خودباوری و شرایط بهتری در جام‌جهانی حاضر می‌شود. چه بسا که در دور قبل، چنین انتظاری از تیم ملی کشورمان وجود داشت. این دوره هم تیم ملی خیلی خوبی داریم. تیمی که بیشتر بازیکنانش لژیونر هستند و تجربه بین‌المللی خوبی دارند که این مسأله خیلی به ما کمک خواهد کرد. این انتظار‌ها منطقی است به شرطی که ما برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی‌مان داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی قوی با تیم‌های بزرگ دنیا انجام دهیم. قطعاً با بهره بردن از چنین شرایطی، حتماً می‌توانیم نسبت به صعود به دور دوم جام‌جهانی‌ خوشبین باشیم.

دوست داریم نظرتان را در رابطه با شرایط لیگ برتر جویا شویم. از نگاه شما، چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند؟

پرسپولیس، استقلال و سپاهان سه تیمی هستند که شانس اول قهرمانی را در اختیار دارند و روی این تیم‌ها باید برای قهرمانی حساب خاصی باز کرد.

البته می‌گویند سپاهان با چند باخت متوالی، شاید از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردار نباشد؟

نه این‌طور نیست. با توجه به هزینه وحشتناکی که این باشگاه انجام داده، آنها هنوز نتوانسته‌اند به شرایط مطلوب برسند اما به نظرم سپاهان باز هم تیم خوب و مدعی قهرمانی است. حتی می‌توانم بگویم آنها از شروع نیم‌فصل، بهترین تدارک را برای بازسازی تیم‌شان انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار