افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نایین

اصفهان (پانا) - نمایشگاه ده روزه عرضه مستقیم کالا در نایین با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نایین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نایین گفت: به مناسبت دهه فجر و با هدف تثبیت قیمتها در بازار، نمایشگاهی با ۵۰غرفه در سالن ورزشی امام علی نایین دایر شده است و کالاهای مورد نیاز شامل پوشاک، کیف و کفش، پارچه، صنایع پلاستیکی، خشکبار و مواد غذایی به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

امید کوهی تاکید کرد: هدف از این اقدام را تنظیم بازار، خرید آسان شهروندان و حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و گفت: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، قیمت و کیفیت کالاها در این نمایشگاه مورد نظارت مستمر بازرسان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه به طور مستقیم از سوی تولیدکنندگان تامین می‌شود، با حذف واسطه‌های غیرضرور به طور قطع کالاها با قیمت کمتری به نسبت بازار به فروش می‌رسد.

کوهی همچنین با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان اضافه کرد: در جریان بازرسی‌های مشترک اخطارهای لازم به برخی واحدهای متخلف داده شده است که در صورت اصلاح نکردن رویه، با برخورد قاطع قانونی روبه‌رو خواهند شد.

وی در تشریح دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به تعدیل قیمت‌ها و عرضه مستقیم کالا به مشتریان اشاره و اضافه کرد: با برپایی نمایشگاه های مختلف هر ساله با عناوینی نظیر فروش پاییزه و بهاره سعی در خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه مستقیم کالا از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان را داریم.

همچنین از همشهریان عزیز تقاضامندیم با حفظ کلیه پروتکل های بهداشتی ما را در اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه یاری فرمایند.

کوهی در پایان از مردم خواست تا هرگونه تخلف صنفی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و صدور صورتحساب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت یا سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای در بلوار مطهری سالن ورزشی امام علی (ع)از امروز به مدت ده روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ وعصر ها از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

خبرنگار: مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار