قدردانی رسمی «مدیرکل آیسسکو» از حضور «وزیر آموزش و پرورش» در چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در قاهره

تهران (پانا) - «سالم محمد المالک»، مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام، آیسسکو، طی پیامی از حضور و سخنرانی «وزیر آموزش و پرورش» در چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در قاهره، تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رسمی «مدیرکل آیسسکو» از حضور «وزیر آموزش و پرورش» در چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در قاهره

فیاضی دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: «سالم محمد المالک»، مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام، آیسسکو، طی یک پیام رسمی، از حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش کشورمان در چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در قاهره، تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از پیام مدیرکل آیسسکو خطاب به وزیر آموزش و پرورش کشورمان آمده است: «بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور ارزشمند حضرتعالی در چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در قاهره، ابراز می دارم. همچنین از سخنرانی، دیدگاه ها و پیشنهادات ارزنده حضرتعالی که به غنای مباحثات این اجلاس افزود، تقدیر می کنم.»

مدیرکل آیسسکو در ادامه پیام خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد: با عنایت خداوندمنّان، راهکارها، طرح ها و ساز وکارهای ارائه شده در اجلاس مذکور، در خدمت آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات در جهان اسلام قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ چهاردهمین اجلاس عمومی آیسسکو در روزهای 17 و 18 آذرماه سال جاری در قاهره برگزار گردید و یوسف نوری؛ ضمن حضور فعال در این رویداد مهم جهان اسلام، به سخنرانی در جمع وزرای آموزش و پرورش کشورهای اسلامی پرداخت.

نوری در بخشی از سخنرانی خود، به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام، آیسسکو، و کشورهای اسلامی عضو این سازمان، پیشنهاد «تدوین و اجرای سند الگوی توسعه فرهنگی و آموزشی اسلامی متکی بر تعالیم قرآن کریم و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)» را ارائه کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری کامل در زمینه تدوین چنین سندی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار