تقدیر از بانوان شاغل در معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا) - در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با هدف تکریم مقام والای بانوان و نقش اساسی آنها در پیشبرد اهداف تربیتی در جامعه، از بانوان شاغل در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از بانوان شاغل در معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در تشریح این خبر گفت: امروزه مباحث مربوط به زنان در اولویت قرار دارد و زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش بسیار مهم و حیاتی را در سلامت روانی جامعه و خانواده دارند.

او افزود: با توجه به نقش و اهمیتی که اسلام برای جایگاه زنان تعیین کرده، زنانی که به معنویات و مسائل اخلاقی و تربیتی اهمیت بیشتری می‌دهند، همواره در جایگاه ویژه و موفق‌تری قرار می‌گیرند.

حضرتقلی ادامه داد: در حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد هم، بانوان شاغل در این اداره، همواره و بصورت شبانه‌روزی در حال تلاش و مجاهدت برای اجرای برنامه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان هستند و این تلاش قابل تقدیر است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: این معاونت به موفقیت‌های زیادی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی دست پیدا کرده که نقش همکاران خانم در دست‌یابی به این موفقیت‌ها، غیرقابل انکار است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار