معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت:

نرخ ابتلا به کرونا در قزوین ۳۵ درصد افزایش یافت

قزوین(پانا)- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت در ۲۴ ساعت اخیر ۷۰ بیمار کرونایی جدید در استان قزوین شناسایی شدند که این آمار ۳۵ درصد از روز پیش بیشتر است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نرخ ابتلا به کرونا در قزوین ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین جلال رحمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از افزایش 35 درصدی موارد قطعی ابتلای روزانه به کرونا خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر 70 بیمار کرونایی جدید در آزمایشگاه‌های منتخب استان قزوین شناسایی شدند که این آمار از روز قبل 18 نفر بیشتر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به افزایش 12 درصدی نرخ روزانه بستری‌های کرونایی گفت: در شبانه‌روز اخیر 29 بیمار کرونایی به خاطر علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های قزوین بستری شدند که این آمار 3 نفر نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

وی از کاهش 33 درصدی آمار بیماران بدحال هم خبر داد و افزود: در حال حاضر 2 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قزوین زیر دستگاه ونتیلاتور بستری هستند که این آمار از در قیاس با روز گذشته یک نفر کاهش یافته و کمترین آمار 22 ماه اخیر است.

رحمانی همچنین از فوت یک بیمار کرونایی بدحال دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بنابراین نرخ مرگ‌ومیر روزانه کرونایی استان قزوین در مقایسه با روز گذشته ثابت مانده و تغییری نداشته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به کاهش 15 درصدی نرخ بهبودیافتگان کرونایی اضافه کرد: در شبانه‌روز اخیر 22 بیمار کرونایی با علائم قطعی نقاهت از بیمارستان‌های استان قزوین مرخص شدند که این آمار 4 نفر کمتر از روز پیش است.

رحمانی به افزایش 4.2 درصدی آمار کل بستری‌های کرونایی فعلی استان قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 101 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شده‌اند که این آمار 4 نفر بیشتر از روز قبل بوده و بعد از 8 روز دوباره‌ 3 رقمی شده است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار