مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان:

سطح مطالبه‌گری در بین زنجانی‌ها پایین است

زنجان ( پانا) - سید محسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای زنجان با اشاره به سطح پایین مطالبه‌گری در بین مردم زنجان ، از رسانه‌ها خواست که در گسترش فرهنگ مطالبه‌گری کوتاهی نکنند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سطح مطالبه‌گری در بین زنجانی‌ها پایین است

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در جلسه هم اندیشی با خبر نگاران در رابطه با برنامه های دهه فجر گفت: جهت سنجش پیشرفت کشورمان باید شاخص هایمان را با کشورها و جوامع هم سطح مقایسه کنیم، نه با گذشته قبل از انقلاب.

وی همچنین گفت: حساب انقلاب و ارزش های اسلامی را باید از حساب بعضی مسئولانی که ترک فعل می‌کنند، جدا کنیم و در رسانه سعی می‌کنیم بیشتر در کنار مردم باشیم تا مقابل مردم.

لطیفی همه رسانه ها را به مطالبه گری دعوت کرد و گفت: باید فرهنگ مطالبه گری در بطن جامعه گسترش یابد و مدیریت ضعیف و عدم برنامه ریزی درست چه در سطح استان و چه در سطح کشور که منشا اصلی مشکلات معیشتی امروز است مورد بازخواست قرار گیرد.

وی همچنین از خبرنگاران خواست تا از وضعیت فعلی و وجودی ادارات گزارش های عادلانه گرفته شود و مطالبه گری صورت گیرد.

لطیفی در انتهای سخنان خود به این نکته اشاره کرد که رسانه وظیفه دارد به مسائل اخلاقی جامعه نیز ورود کند و خودش هم اخلاق را رعایت کند.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز زنجان برای دهه فجر امسال حدود 10 هزار دقیقه در بخش صدا و 9 هزار دقیقه در سیما برنامه ریزی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار